BEDA #13 : Top 5 | Citações Favoritas


Já estamos quase a meio do BEDA! Estou a gostar muito da experiência e até ando a por-me à prova, porque tenho escrito os posts quase sempre no próprio dia. E, como por exemplo hoje, nem  tenho o computador disponível para escrever e por isso tenho que pensar em algo mais simples. E lembrei-me de partilhar 5 citações que a mim me dizem muito. 

“Guy don't need no sense to be a nice fella. Seems to me sometimes it jus' works the other way around. Take a real smart guy and he ain't hardly ever a nice fella.” 

“Sometimes people want what they can't have and confuse that with feelings for another person.” 

“Life takes us to unexpected places sometimes. The future is never set in stone, remember that.” 

“Loneliness is a sign you are in desperate need of yourself.” 

“The problem with people is they forget that most of the time it's the small things that count.” 

Boas leituras! 

Sem comentários :

Enviar um comentário